Heet! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carolien Heijmans - WaarBenJij.nu Heet! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carolien Heijmans - WaarBenJij.nu

Heet!

Door: Carolien Heijmans

Blijf op de hoogte en volg Carolien

26 Juli 2017 | Thailand, Chiang Mai

Er zijn niet zoveel dingen te zien hier in Pai. Na het ontbijt op ons eigen balkon, hebben we de scooter gepakt en zijn we wat gaan rondrijden. We zijn naar de WO2 brug geweest daar zagen we de Thaise versie van Jack Sparrow, we hebben een poging gedaan om de canyon te bekijken, maar daar was het zo heet dat we slechts een klein stukje gewandeld hebben, we zijn naar twee watervallen geweest en we hebben wat gegeten bij bamboo bridge, waar we ook niet overheen zijn gelopen omdat inmiddels de zon zo fel was dat hij brandde op je huid. Om af te koelen zijn we daarom even gaan zwemmen bij het hotel. Even maar, want terwijl we in het zwembad lagen barstte er alweer een tropische regen/onweersbui los. Ik hou van onweer, maar om dan in een zwembad te liggen vind ik toch een beetje tricky. Gelukkig hield het al snel weer op en konden we ’s avonds de scooter terug gaan brengen en ook een hapje eten. We hebben verschillende hapjes gehaald bij de diverse eetkraampjes die er ook deze avond weer stonden. Gebakken mais, groenteflapjes, sushi, falafel en een brownie toe. Toen we de scooter terugbrachten hebben we meteen de bus vastgelegd naar Chiang Khong, we gaan namelijk nog verder noordwaarts en willen graag de grens oversteken naar Laos.

• 27 Juli 2017 - 16:05

Marianne:

Nou harm sushi genoeg, je zult wel genieten
    Het weer is daar ook wisselend dus