Luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carolien Heijmans - WaarBenJij.nu Luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carolien Heijmans - WaarBenJij.nu

Luang prabang

Door: Carolien Heijmans

Blijf op de hoogte en volg Carolien

31 Juli 2017 | Laos, Luang Prabang

Vanochtend hebben we een minibus genomen naar Luang Prabang. Volgens sommige reisgidsen de mooiste plek in Laos. Met zijn twaalven in een busje ging veel sneller dan voorspeld. We hadden verwacht dat we er zo’n 8 a 9 uur over zouden doen, maar om half 4 waren we er. We hadden er 7 uur over gedaan. De weg was wederom erg bochtig, maar ik heb gelukkig ook veel geslapen en kunnen lezen zonder misselijk te worden. Omdat Harm wel snel misselijk wordt, claimen we dan ook vaak de voorste twee stoelen zodat we naar voren uit het raam kunnen kijken. De rest van de middag en avond hebben we niet veel meer gedaan. We hebben langs de rivier gewandeld en een rondje gemaakt door het dorp. Elke avond is hier een grote markt met allerlei stoffen en zelfgemaakte artikelen, maar we hebben niets gekocht, dat bewaren we tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Ik zou willen kunnen zeggen dat ik overal al geweest ben. Ik houd van reizen, maar tot nu toe zag ik voornamelijk de campings in Frankrijk (ik hou van kamperen!), wat steden in Europa, en oh ja; de West-kust van Noord Amerika. Hopelijk mag ik in de toekomst nog veel meer landen (continenten) bezoeken. Tja, wat wil je als je een wereldreiziger aan de haak slaat?!

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 16786

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 09 Augustus 2018

Kirgizië, Oezbekistan, Tajikistan

17 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Thailand, Laos, Cambodja

17 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Zuid Amerika

Landen bezocht: